Bezorgen
Wanneer u een bestelling heeft geplaats wilt u natuurlijk zo snel mogelijk de producten in huis. Hieronder zetten wij op een rijtje wat u moet weten over de bezorging van deze producten.
- Wanneer de bestelling geplaatst is zullen wij deze proberen binnen 3 werkdagen op te sturen.
- Mocht het zo zijn dat wij de bestelling later versturen dan boven genoemd termijn dan zullen wij u hier van op de hoogte brengen via de mail.
- Soms komt het voor dat een product niet op voorraad is maar wel bij te bestellen (dit staat dan bij het product). Wanneer dit het geval is kunnen wij u geen exacte wachtijd geven voor de levering. U zult een mail krijgen wanneer het product weer in de winkel is.
Retourneren
Is het product niet wat u er van verwachtte? Helaas, maar niet getreurd. Binnen 14 dagen mag u het product gewoon terug sturen. Hier zitten natuurlijk wel wat voorwaarden aan vast. Hieronder zijn deze voor u op een rijtje gezet. Mocht u er niet uit komen, kijk dan bij ''contact'' en vraag het ons.
- Het product moet onbeschadigd en ongebruikt zijn (op uitpakken en bekijken na)
- U moet binnen 14 dagen schriftelijk aangeven dat u het product terug wilt sturen. Dit kunt u ons laten weten via een mail. Pas nadat u dit gedaan heeft mag u het product retour zenden. Dit moet dus binnen de twee weken zijn.
- U dient zelf de verzendkosten te betalen bij retournering.
- U krijgt het volledige afgeschreven bedrag terugbetaald binnen 14 dagen, excl. verzendkosten.
- Krijgen wij een product beschadigd terug, dan heeft de u alleen recht op de restwaarde van het product en mogen wij de schade in mindering brengen.
- U mag het product natuurlijk ook in de winkel komen retourneren. Neem dan wel uw online bon mee.
Tip: pak het retourpakket hetzelfde terug in als hoe u het ontvangen heeft!